czwartek, 5 kwietnia 2012

I change shapes just to hide in this place, but I`m still an animal

Na dzisiejszą imprezę...

PS Nie zdawałam sobie sprawy, że moja obsesja Zarą powiększyła się do takich rozmiarów.



For today`s party.

PS I haven`t realized my Zara obsession is so huge. 
 


Wearing:
t-shirt z wilkiem / wolf t-shirt - Zara
granatowa spódnica / skirt - Zara
koturny / wedges - Zara
kolczyki krzyże / cross earings - River Island



Ostatnio nie mogę przestać jej słuchać. Niezwykła wrażliwość: / I can`t stop listen to her lately:

15 komentarzy:

  1. wow, świetnie wyglądasz! buty, spódniczka, koturny- wszystko mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka po prostu szałowa! dla mnie rewelacja!
    i pies jak pięknie pozuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, jakie piękne zdjęcia! ten t-shirt jest świetny:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie. Świetny t-shirt i koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny zestaw! :)
    A ta dziewczyna ma niezwykły głos :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka świetna, szkoda, że włożona w spódniczkę, ale i tak bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połączenie! super buty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz, fajne to zdjęcie z psem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great blog and I'm your newest follower.
    If you like, follow me back. It would make me very happy ;)

    minnja.blogspot.de

    Facebook:
    minnja-facebook

    LOVE
    Minnja

    OdpowiedzUsuń