piątek, 29 października 2010

~Naked if I want to~

No i stało się. Moje kropkowane rajstopy oficjalnie skończyły swój żywot. A teraz życie po śmierci je czeka. Z okazji, że coraz częściej zdarza mi się trafiać na moje marketingowe wykłady, chciałam zrobić grzeczny, studencki zestaw. I cóż... wyszło jak zwykle.

So...this is it. My dot tights have oficially ended its life. And now the fun part is coming: life-after-death! As the lecture room welcome me more often recently, I was trying to do a nice students` set. Well... it came out as always.

I almost forgot. The song for today: Naked if I want to - Cat Power.     Happy Halloween!!!!

 

Wearing: sweter jako sukienka / sweater as a dress - Miss Miss by Valentino
              żakiet / jacket   - Monnari
              buty / over-knee shoes - Quazi
              zakolanówki / over-knee socks - Calzedonia
              złote pierścionki  - prezent od babci / gold rings - gift from my grandma
              pierścionek kokardka / bow ring - Dorothy Perkins
              pierścionek na drugiej ręce / ring on the other hand - River Island

8 komentarzy:

  1. Fajnie. Podoba mi sie :) I kliamt fot tez :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nie widzę nic niegrzecznego w tym outficie, na prawdę
    Bardzo podobają mi się te buty, gdybym tylko miała nogi do takich butów... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta swetro-sukienka jest świetna, tak samo jak zdekonstruowana kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne pierścionki!
    i śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzecznie?
    Wyszło odwrotnie proporcjonalnie do zamierzonego celu :)
    Wyglądasz bardzo ładnie w tej szarej marynarce, którą się bardzo zachwyciłam. Jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne masz te buty

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia. Świetny set.

    OdpowiedzUsuń